you told me I was beautiful

Nu ska jag berätta om min dag.


Anna sov hos mig inatt. Och när vi vaknade gjorde vi oss en rejäl frukost med pannkakor!
Vi åt mycket och länge och pratade om livet och lite sådär.






Vi var väldigt glada vi två, för det var vår ute! När vi vaknade sken solen och det luktade vår. Så varför inte ta en promenad? Måste bara påpeka solglasögon bilden inte är seriös, vi hittade några roliga hemma och tänkte att det kunde vara skoj att ta bild på! Promenaden var iallafall härlig.


Sedan träffade jag Frida och lunchade med henne i Globen. Vi pratade inte så mycket om det vi kanske borde ha gjort. Men det gör inte så mycket faktiskt. Vi har god tid på oss. Och det är precis vad det här kommer ta, god tid.
Men hon hade iallafall söta kläder på sig.


Efter jag lämnat Frida ringde den här typen till mig. Vi pratade mycket, länge och om viktiga saker.




Sedan mötte jag upp dessa två små filurer. Vi hälsade på ungdomsmottagningen av lite privata skäl och sedan umgicks vi lite.

Ja, resten av dagen har jag varit barnvakt och tränat. Båda har varit roligt, så rätt och slätt så har jag haft en jättebra dag idag! En sån där dag som man önskar oftare.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ballaste bilden på Skåne-Anna! :D:D

2009-03-20 @ 20:40:04
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0