you don't know me.


Jag mår inte så bra idag. Varken fysiskt eller psykiskt.
 
Jag vaknade med att jag hade extremt ont i mitt huvud, jag kände mig tjock i halsen och väldigt förkyld. Dessutom sov jag så djupt att det var verkligen jobbigt att stiga upp. Jag bokstavligen slet mig upp ur sängen.
Direkt insåg jag att jag hade matteprov om en timme, som jag visste skulle gå åt skogen. Eftersom jag inte öpnnat matteboken på flera månader. Jag visste inte ens vad vi hade prov på, så illa är det. Det är så illa så på onsdag ska jag och pappa ha möte med rekotorn om matten, jag vill verkligen inte! Dubbel-ångest :(

Sen mår jag för övrigt inte bra. Jag vet inte vad jag vill, jag orkar inte ta tag i saker och jag känner mig omotiverad. Jag vill inte festa och ha kul på så vis, men jag vill inte mysa med filmkväll och vänner, fast samtidigt vill jag verkligen inte ligga hemma själv. Sen finns det vissa människor som jag verkligen inte orkar träffa just nu. Typ människor som man måste göra sig till för, som man måste hitta på saker med. Fast ändå är jag sugen på att börja umgås med nya människor, speciellt en viss person.

Ja, som ni hör är jag väldigt velig. Jag vet inte vad jag vill överhuvudtaget. Det känns inte som om jag har något att se fram emot eller sträva efter. Dagana bara går utan att jag gör något, jag står bara stilla mitt i all röra och ser på, jag låter bara alla dagar passera. Det känns som om jag väntar på att något ska hända, men det händer aldrig något...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0