what goes around comes around


Inatt somnade jag jättesent, kanske 2-halv 3. Inte alls bra, för jag hade allvarligt talat stora problem med att gå upp imorse. Det var ett rent helvete :(
Dagen har väl varit sådär. Jag fick 2 % ifrån G på datakunskapen, jävla otur alltså ! Men det gör inte så mycket kom jag fram till. Orkar inte förklara varför..
Sedan på ped.led fick jag värsta ont-i-magen-attacken, så jag skippa matten och gick hem. Egentligen skulle jag och Sofia hitta på något efter skolan, menmen..
Somnade på bussen hem och när jag kom hem la jag mig på vardagsrumsgolvet och sov. och sov, och sov. Mamma trodde att jag hade typ hade dött när hon kom hem och såg mig ligga helt utslagen där på golvet >< Sov minst 2 timmar. Och jag vet att det är lite mysko att sova på golvet, men solen lös precis där och jag var så jävla trött bara..

Sen vare träning, som gick dåligt. Och ikväll kmr jag inte kunna somna pga att jag sovit så mkt idag på dagen. Bra Pelle, bra jobbat.

Nä. nu ska jag duscha.. Eller först blir det väl lite situps.
Imorn kmr Tomas o Stoffe tillbaka till skolan! Blir väl lite kul iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0