varför det är synd om mig ikväll.



Ja, det ska jag berätta för er. För ikväll tycker jag faktiskt väldigt synd om mig själv av många olika anledningar. Och när jag har problem, eller när jag mår dåligt. Så behöver jag faktiskt berätta det för folk och jag behöver få klaga, så nu får ni 13 läsare faktiskt stå ut .) Annars kan ni dra. NU !

Okej.
IG i matte -  har fått IG på tre prov, men ska väl försöka ändra på det.. eh..
IG i spanska - IG på ett prov, G+ på ett annat och ett har jag inte gjort.
Datakunskapsprov imorn - IG på mig på det, men jag har fått MVG och G på de två andra. så det kanske inte gör så mkt.. eller?

Det var tre anledningar till att det var synd om mig. Men faktiskt så står mitt liv ganska stilla just nu, och faktiskt har jag inga kläder jag trivs i, och faktiskt så har jag en vecka (jag skiter i om ni också har det..) kvar att gå i skolan innan påsklovet. + att alla är typ fett deprimerade.
Så snälla, säg att det är synd om mig! Eller säg att det inte är det. Så kan jag tänka att det kanske inte är så farligt ändå.. Jag behöver kanske inte vara så orolig : ) Fast jag är det ändå. Ångest.

Skolan förstör mitt liv. Alltid när jag mår dåligt, så har skolan bidragit med minst 50 % till det. När man klagar på saker så brukar alltid skolan komma in på något vis. Typ "snyft.. min pojkvän gjorde slut.. snyft snyft.. och skolan går dåligt också.. snyft snyft. snyft"
Förstår ni? Och alla ungdomar är alltid överlyckliga när det är lov. Det är typ på skolavslutningar som jag alltid varit som mest lycklig, visst är det tragiskt?
jaja. Livet är tragiskt.. och magiskt..

Äh. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

IG i ämnen går att göra någonting åt till skillnad från vissa andra saker, det är inte synd om folk som inte orkar lägga ner tid på skolan för det kan man faktiskt göra någonting konkret åt. Typ.

2009-03-26 @ 15:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0