the way we get back


Vädret är konstigt. När jag tittar åt höger fönster snöar det och ser otroligt kallt ut, när jag tittar rakt fram ser jag bara en sol glimta fram genom träden och det ser väldigt varmt ut, och när jag ser vänster ser jag både och. Hur går det till egentligen?

Just nu känner jag mig lite konstig. Varken glad eller ledsen. Jag känner för att sitta i min soffa med dig och en kopp kaffe. Jag vill ha sockor på mig och prata om allt och inget, sedan skulle jag vilja lyssna på bra musik som sister hazel eller coldplay. Det skulle vara helt perfekt..
Men istället måste jag

Gå och träna - Fast det ska väl ändå bli helt okej..
Plugga datakunskap - Har prov på exel på Torsdag
Köpa en dagbok - Jag har faktiskt börja sakna dagbokskrivandet på riktigt nu..
Jobba matte - Fast det är inte så överdrivet jobbigt. typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0