något att se fram emot! <3


Åh nu är det typ spikat!
Gotland i sommar med ett stort gäng tjejer, fan vad kul vi ska ha ! Jag bara längtar. Åh vad jag längtar!

Vi kommer ha massa grillkvällar, nattbad, vi ska ragga upp massa snygga killar, gå långa strandpromenader, supa, röka vattenpipa, spela massa kubb, bada, bli bruna, va uppe hela nätterna, bli bitna av myggor, gå barfota, ta massa sommarbilder, äta glass, snacka sönder alla kvällar, laga middagar till varandra, göra god sommarfrukost, gå i bara ben, cykla, gå inne i visby, äta på restauranger, gå inne vid små torg, shoppa, skratta dö-mycket, lära känna varandra bättre, lyssna musik, lyssna på gitarrspelande och fina sångröster (Magdis kan gitarr, Linda sjunger sjukt fint + spelar gitarr och Hanna sjunger också), nakenbada ska va också göra och massa massa mer! Den här veckan kommer bli helt underbar och det bästa av allt är att den faktiskt verkar bli av. På riktigt.

Drömmen vore om alla kunde följa med. Alltså: Jag, Frida, Frida, Anna N, Anna D, Linda, Christel, Hanna, Magda och Siri ! Och hela det här gänget kommer passa så bra tillsammans känner jag.
Men det kommer nog inte gå så att alla kan följa med. Men så många som kan iallafall! Fan vad kul vi kommer ha hur som helst.

I sommar kommer jag också följa med Anna ner till Västervik och gå på deras egna lilla festival, förhoppningsvis kommer jag besöka Anna i skåne, jag kommer spela fotboll, ha minst 2 veckor i nordnorge, vara massvis på Dalarö, umgås med kompisar i Sthml och massa annat. Bara leva livet!

Jag längtar till sommaren, fan vad jag längtar! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hjärta du och we are totaly gonna rock this summer

2009-03-04 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0