sthml vs västervik


 Jag vill bo landet. Ni vet.. Dricka folköl, åka moppe, gå barfota hela somrarna, hänga i gäng vid järnvägsstationerna, äta korv med bröd, ragga upp killar i keps, piercingar och converse, kunna cykla till centrum, längta till storstaden, slippa dumma krav från samhället, bli accepterad, slippa dumhuvuden och ja..

Nu säger jag inte att det är så. Jag hatar fördomar.. men det är såhär jag ser landet ^^ :) Och jag tycker det låter jävligt najs.
Anna säger att jag nog skulle passa bättre på landet. Eller i en småstad, typ som Västervik (: Jag längtar till sommaren. Då ska jag följa med Anna dit!

Hejdå på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet är mycket skönare i en mindre stad.

2009-03-10 @ 08:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0