sockor och kaffe


Igår var jag på fest, eller ska jag säga inatt? Och jag kan verkligen säga att jag var på fest för det var verkligen fest. Det var mycket folk, det var grymt bra och hög musik, det var bra med dricka, det var dans, det var sköna människor och snygga killar, det var fylla, mingel och allt vad fester innebär.
Jag behövde verkligen det! Och jag har aldrig dåliga fyllor. Det är så konstigt, jag blir för exempel aldrig bakis och jag har alltid jättejättekul verkligen =) Spy kan jag göra. Men det är inte så att jag mår dåligt efteråt. Efter fortsätter jag bara ^^
Det var jävligt roligt iallafall! Och vi slutade inte festa förns 6-7 inatt.

Här är lite bilder :


Christel och Linn var igång hela kvällen ;) Deras fest!


Träffade en Lucas som liknade Björn Gustavsson på pricken typ. Och det är inte så som det ser ut på bilden :) Kompis puss på den!


Jag och Tobbe hade skoj med kameran


Dagen efter, imorse. Vi tjejer hade stört kul med grädde och grejer =)

Idag har jag på mig sockor och ska dricka kaffe hela dagen typ =) Jag har inte sovit en blund men mår finfint iallafall, kommer säkert somna strax men ändå..

Puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0