saker som gjort min dag




Idag kallade Sofia mig för hennes ögonsten. Det var väldigt fint sagt tycker jag .)

Mamma berömde mig jättemycket idag, hon sa att jag var duktig som bet ihop när jag hade mycket plugg och att jag var duktig som tränade så bra och så vidare. Kändes som om jag behövde den pushen av henne faktiskt.. Jag tycker för övrigt väldigt mycket om min mamma.

Det var jättemånga som brydde sig om mig idag när jag hade ont i magen, fick många sms och sånt. Trodde jag aldrig, men det gjorde mig lite smått varm.

Idag hände det en sak för Anna, som hon förtjänar. Det gjorde mig också glad .)

Idag lagade mamma pannkakor till mig, min favoriträtt. Gissa om jag njöt!

Ja, det var väl lite små saker som hände idag och som gjorde mig lite extra glad och varm om själen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0