plugg, plugg, plugg


Måndag - 2 stycken datakunskapsprov på outlook&internet och windows XP
Tisdag - Engelska muntligt nationella
Onsdag - Ledigt
Torsdag - Novell inlämnad på mänken
Fredag - Stor naturkunskapsinlämning och sedan stor svenskainlämning (Romananalys)

Ush, ni kanske inte förstår. Men jag har inte börjat med något av de här sakerna. Jag har ine ens läst ut boken på svenskan! >< Jag är typ på sida 20. Och naturkunskapen har jag inte heller börjat på.. Engelskan kan man inte plugga till, men har verkligen ångest inför det. Att prata på engelska är verkligen något som jag inte kan. Novellen går väl ganska fort att skriva.. men ändå. Jag är så seg att komma igång med sånt >< Dubbeltrippel ångest !
Naturkunskapen är verkligen jättestort.. ush. ångest... ångest.

Undrar hur många gånger jag har skrivit ordet "ångest" i det här inlägget. Nej, nu ska jag sluta oroa mig och gå och äta frukost. Puss och kramis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0