Nya tag inför ny vecka


Jag och Anna jobbar lite tillsammans har jag kommit fram till. Vi ställer alltid samma mål, vi gör alltid samma saker, vi vill alltid samma saker och vi satsar alltid på samma saker. Och vi finns alltid där för varandra och vi peppar alltid varandra till max =)
Anna är en bra vän att ha, speciellt för mig. Alla borde skaffa sig en sån ;O

Idag har jag tränat och pluggat. Jag var ute och sprang ca. 5 km, sedan hade jag eget fyspass i min glasveranda. Jag stretchade också väldigt mycket, vilket jag inte brukar göra!
Dessutom har jag under förmiddagen pluggat datakunskap, ikväll ska jag göra resten.

Det känns alltid så mycket bättre att träna utan press. Det kom jag fram till igår under matchen. Jag skulle aldrig palla spela i ett lag där jag var sämst. För då skulle jag känna press på mig, tränaren skulle sätta press och alla skulle pressa mig för att jag skulle bli bättre. Nu spelar jag i ett lag där jag platsar väldigt bra om jag vill. Men typ igår på matchen så ropade min tränare på mig att jag skulle sluta småjogga och istället kuta på rätt bollar, och efter det blev allt jättehemskt och tråkigt. Bara för att han ställde lite, lite press på mig.
Av den anledningen tränar jag mycket hellre för mig själv, i min ensamhet när ingen vet. För jag mår inte bra av tanken på att vara bäst och nå högst. Jag vill bara känna ro i mig själv, och det gör jag efter jag tränat.
Hajar ni?

Nej, nu ska jag äta. Ikväll ska jag plugga. Jag hann aldrig komma till rubriken, får ta det senare. Jag har iallafall tänkt ut lite bra mål inför veckan!

Hare bra hörni !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0