man väljer sina dagar


Idag är det som många vet Måndag. Jag har skolkat två av tre lektioner och det ger mig en väldig ångest, men å andra sidan så är det inte bra att tänka på allt som inte är på topp, så jag tacklar helt enkelt den tanken och börjar istället tänka på att.. :

- Jag har bara ett prov den här veckan
- Jag har studiedag på Onsdag
- Vi i klassen planerar stor lokalfest i helgen med färg-tema och grejer
- Det ser ljust ut mellan mig och en viss person
- Påsklov om 14 skoldagar
- Jag lyssnar på ABBA =)

Sådär, vad är bra i era liv?
Fundera på det över något gott. Sedan bestämmer ni er för att fokusera på det och så lovar jag att det kmr kännas lite bättre.

Nu ska jag fortsätta lyssna på ABBA, ta en macka och sedan har jag träning ikväll tror jag.

Puss på din hand  ♥

Kommentarer
Postat av: mli

Har du påsklov v.14? :O

2009-03-16 @ 19:51:03
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: Beccs

Asså nu blir jag förvirrad, "en viss person" är det en pojke du menar? :O :D

2009-03-18 @ 17:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0