jag tycker att vi spolar ner alla killar i toaletten


Det är faktiskt så jag känner just nu. Jag orkar inte förklara varför, men det bara är så.
Egentligen skulle jag behöva ta en rejäl disskusion med alla killar som jag någonsin träffat och banka lite vett i allihop, men det är bara slöseri med tid, för dom är födda att vara dumma. Alltså kommer dom alltid vara det.

Nej, nu ska jag lägga killarna på hyllan ett tag, det förtjänar dom. Ikväll ska jag Anna komma hem till mig, vi ska hålla på med varandras hår, snacka skit, se på mamma mia, måla naglarna, sminka oss och göra allt som tjejer brukar göra. Det ska bli kul! Just för stunden är jag så trött på alla oseriösa killar. Jag vill träffa en kille som jag kan disskutera livet med, jag vill ha långa och djupa samtal.
Jag är så trött på playiga, okänsliga och oseriösa killar. Ge mig något seriöst, allvarligt och på riktigt.


Nu ska jag ta på mig rosa kläder och släppa ut mitt hår. adios



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tycker jag du drar alla över en kam...

2009-03-21 @ 19:12:25
Postat av: Anonym

jag tycker att alla passar väldigt bra under samma kam

2009-03-21 @ 19:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0