jag går inte isär när jag går med dig


Jag måste bara få ur mig en grej.

Jag har gått vidare allihop! Jag är över mitt ex, 100 % ren är jag! Och det känns över hela kroppen, det känns i hela mig och det är så jävla skönt. Jag har varit över honom ganska länge, flera månader. Men har inte riktigt vågat tro på det. Men nu är jag hundra på det. Jag är verkligen över honom på riktigt!

Han kan slänga sig själv i väggen =) För jag ska leva nu, jag ska ha det bästa liv som jag någonsin kommer kunna få och åh vad jag ska bygga upp det. Jag behöver aldrig mer ägna en tanke åt den människan :) Och det här känner jag verkligen, annars hade jag aldrig sagt det. Gud vad han är borta ur mig. Så jävla skönt ät det!

Och jag säger det som alla borde säga. Jag älskar mitt liv och hur jag lever det. Jag älskar alla i det och jag älskar alla som nånsin stöttat mig. Jag är så grovt, evigt och djupt tacksam!
Fyfan. Alla som sårat mig kan ta sig och slänga sig i väggen för jag tänker aldrig sjunka så lågt som ni gjort mot mig. Och jag kommer aldrig låta någon trycka ner mig sådär igen. Nu ska jag leva mitt liv och jag skiter fullständigt i hur ni lever ert. Men det jag vet är att jag är den starka. Jag är den som kan gå vidare men gott samvete. Jag. Jag. Jag.
Och snälla, lägg en tanke på mig när ni ligger sårade och lämnade på en grusväg.

Ha ett gott liv allesammans!

kyss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0