jag borde..

 
- Börja jobba mig ikapp i matten

Jag ligger så sjukt mycket efter. Jag är nog Sveriges mest omotiverade människa när det gäller matten just nu, för jag orkar verkligen inte. Jag hatar matten. jag mår dåligt av den. Och jag är inte en sån människa som gör saker jag mår dåligt av. Så är det bara. Jag behöver någon som tvingar mig. och det är INTE pappa.

- Fixa G i spanska
Samma sak gäller det här.. jag hatar spanska, jag hatar min spanska lärare. Jag har inte diciplin nog.. Fan..

- Göra datakunskapen
Jag har gjort ett av tre prov här. Det jag gjorde fick jag MVG på, så nu vågar jag inte göra ett till. FETT pinsamt om jag får IG..

Ja. Det där var mina tre borden. Har jag sagt att jag hatar borden? Jag gör iallafall det.
Jag hatar att det jag gör nu kommer speglas i min framtid. Därför är de här tre borderna tre steg till ett bättre liv senare.. Ush. Så om jag inte gör det här.. kommer jag troligtvis inte få ett lika bra liv som jag skulle få om jag gör dom.

Fan. Jag hatar borden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0