jag är mesig


Det är jag ! Jag har festat en natt och nu jag är helt slutkörd! Jag är inte bakis. Men slutkörd, det känns som om jag verkligen ansträngt mig hela natten och aa, jag vet inte vad. Helt slut är jag ! Så jag pallar inte gå på 18fest idag. Jag vill, men jag orkar inte. Jag orkar inte klä upp mig, vara social, dricka, mingla och vara pigg. Jag vill gå på filmkväll ! Det är vad jag vill. Men finns det såna längre? Jag får väl smöra in mig hos tomas eller någon =) Jag tror dom skulle se på melodifestivalen. Eller så stannar jag bara hemma, fast det vill jag inte heller..

Aja, jag förstår iallafall inte hur folk orkar festa flera dagar på rad. Flera helger på rad! Om jag har festat en helg så bangar inte jag på att vila nästa :P Herregud.. är jag pensionär eller ? Något fel måste det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0