JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


PRECIS VAD JAG BEHÖVDE! BRA NYHETER!

Och snacka om att Totte kom med goda nyheter när hon bad mig ringa. Snacka om..
Okej! Vi har fått vecka 33 på Gotland, precis som vi ville! 10 Augusti - 17e :D Och vet ni varför det här är så jävla bra?! För nu kan Hanna och Magdis följa med. Och vid det här laget har vattnet blivit varmt och det är sommar i högsta hugg. Minns ni i somras då det var 30 grader hela Augusti typ? Fyfan, vad kul vi kommer ha! Jag behövde verkligen någon bra nyhet, och det fick jag idag. Serverat på ett silverfat :)
Och sen kommer vi kunna längta efter den här veckan hela sommaren, om den är i början kommer den snabbt ta slut men nu har man nånting att se fram emot HELA sommaren. Och få ett grymt bra avslut! Jag längtar. Jag har fjärilar i magen.







SOMMAR 2009 KOMMER ÄGA SKITEN UR ALLT OCH ALLA!

- Nordnorge
- Västervik
- Skåne
- Gotland
- Dalarö
- Festival

Och det där är bara konkreta saker jag kommer göra. Sen allt annat. Tillbringa hela dagar i hamocken, dricka saft, köpa glass, gå barfota, sola mig asbrun, gå i klänningar och bara ben, lyssna på galet mycket musik, chillkröka ute, träffa nya människor, bada mig blå, tälta, fjällvandra i nordnorge, båtturer, träning, äta jordgubbar, cykla mig fram, sovmornar, vara hemma och ha tråkigt, äta frukost ute, känna lukten av grill, ha middagar med kompisar, nattbada och nakenbada, röka vattenpipa, springa i regn, vakna med att man har solen i ögonen och så vidare. Altl vad sommar innebär, och det här är sommar för mig i högsta hugg.

Har jag sagt att sommar är min årstid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0