glad pelle


Det är aldrig kul på Måndagen efter lovet då skolan startar.. Men jag fick nog den bästa starten man kan få måste jag säga. Så just nu mår jag väldigt bra faktiskt, och då menar jag det verkligen.

1. Fick träffa Anna
2. Fick MVG på datakunskapsprovet ;O
3.Tog ett bra beslut när det gäller J
4. En viss person tog kontakt med mig
5. Engelskaprovet var nästa Tisdag och inte imorn
6. Jag och Anna hade de skoj efter skolan .)
7. Klassen var rolig och glad

Just nu lyssnar jag på Tomas och Stoffes egna låt, den är sjukt jävla oseriös men ändå så jävla grym. Jag garva som fan när Tomas skicka den till mig. Haha ! "dansa med mig" heter den =)
Annars då. Livet rullar på men ändå står det stilla på något vis, kenpigt det där. Det känns som om jag står och väntar på att något ska hända, fast ändå så händer det ganska mycket hela tiden.

PS. 99 dagar kvar till sommarlovet (Källa: emiliez.blogg.se)

 Jag och Anna bakade god kladdkaka idag .)

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: mli

Haha, så fick man tillslut sitt lilla hörn i bloggen<3 kul att du hade en bra måndag idag i alla fall.. och att du mår bra :D

2009-03-02 @ 23:28:29
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0