en till dag hemma


Idag stannade jag hemma igen. Jag gick väl upp runt halv elva och det kändes skönt med lite sovmmorgon ändå :) Jag har blivit klar med mitt svenska tal också, men det var kämpigt ska ni veta. Nu är det bara att öva, öva och öva. Jag tror jag går till skolan imorn, håller talet och sen går hem igen. För jag är fortfarande sjuk och har spanskaprov på Fredag som jag öh.. inte har börjat plugga till. Illa pelle, illa.

Nu har jag precis duschat och ska strax åka till skolan för att ha möte med rektorn och pappa... ush vad ångest jag har. Jag mår verkligen psykiskt dåligt av att ha detta framför mig! Vi ska prata om matten och jag jag ska försöka byta mattegrupp, för jag går verkligen inte ihop med min lärare.
Gissa om jag längtar tills nästa vecka. Då har jag bara ett prov och sen har jag studiedag också. NAJS BAJS! Allt plugg är över i stort sett och mötet med rektorn är också över =)

Snart är det helt kära vänner. och i helgen har jag tänkt;

Fredag- Fest hos Emma, kväll med tjejer från högstadiet, träffa camilla eller (observera eller) ligga hemma och vara sjuk.
Ja, jag har inte riktigt bestämt mig vad det blir faktiskt. jag har sagt till alla att jag ska höra av mig. hm..
Lördag- Träffa Camilla om inte det blir av på Fredagen och sedan äta middag hos Vibbe :)
Söndag- Match och engelska plugg

Ja, chill-pill helg har jag framför mig (: Men jag lär nog hitta på annat. Kanske fest på Lördag, fik med någon random på Söndag, städdag på Lördag dag osv. Mina helger brukar aldrig bli som tänkt ;O

AJA. Ta hand om er nu.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0