dagen jag länge längtat efter!


Idag kommer två utav mina älsklingar hem. Åh, så jag har saknat dom! Jag har verkligen gjort det.

Jag saknar Frida för att hon är min bästa vän. Jag saknar våra impulspromenader mitt i natten, jag saknar att jag kan ringa henne när som helst, jag saknar att läsa hennes blogg, jag saknar att få komma hem till henne och äta pannkakor, jag saknar de stunderna då vi är totalt rastlösa tillsammans, jag saknar att umgås med henne, jag saknar att vara övertrött med henne, jag saknar sättet bara vi två pratar på, jag saknar Frida helt enkelt. För hon är en utav världens bästa.


kom hem nu!


Sen saknar jag Anna. Jag saknar henne för att vi umgicks väldigt myket under en kort period, vi pratade igenom allting och vi hade oftast samma mål med allting. Jag saknar våra peptalk och allt vi gjort tillsammans under den senaste månaden. Köpt pizza, tittat O.C, festat, pratat telefon, sovit över, lagat pankisar,


du får också a och komma hem nu!

<3

Kommentarer
Postat av: gys

jag antar att jag oxå är en av älsklingarna :O

2009-03-01 @ 18:30:37
Postat av: P

självklart! ;D

2009-03-02 @ 21:24:55
URL: http://milka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0