affirmationer


Vet ni vad det är för något? Jag vet inte, ingen aning egentligen. Men jag tror att jag vet, men jag vet inte.
Fast det spelar ingen roll, för det är innebörden som räknas och nu ska ni få veta vad affirmationer är för mig och varför jag tycker det är så himla viktigt.
 
Affirmationer är när man innan man gör något kan se att man gör det, i bilder i huvudet. Förstår ni? Det gör man ju hela tiden. Till exempel om man ska hålla ett tal, då tänker man ju medans man förbereder talet, på hur man kommer se ut, vad man kommer göra och så vidare. Och det blir oftast så som man tänker också, det är det bästa och det värsta.
Allt beor på hur man tänker sig själv innan.
Om man tänker sig själv ramla påväg fram mot tavlan, om man ser sig själv stamma, bli generad och flacka med blicken. Ja, jag är ledsen. Men då kommer erat tal antagligen se ut så på ett ungefär.

Så tvinga fram bra bilder i era huvuden när ni ska göra något! Det går. Jag håller nämligen just nu att jobba fram en bild då jag inte blir generad imorgon då jag antagligen kmr stöta på en viss person.

För det kommer jag inte bli. Jag kommer va ko-lugn och helt chill, ni vet sådär som alla vill vara. Personen kommer liksom bli lite räd för mig, för att jag är så säker och lugn. Jag kommer verkligen inte säga något konstigt och om jag gör det kommer jag skratta självsäkert åt det och folk kommer tycka jag är rolig, in a good way. Jag kommer vara så jävla grym, så jävla snygg och självsäker. Åh, det är verkligen så det kommer bli.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0