21 saker om mig


♣ Jag överanalyserar allting
♦ Jag brukar fantisera om andra människors liv på tunnelbanan
♣ Jag har spelat fotboll sen jag var 5
♦ Jag har aldrig färgat eller slingat mitt hår, ändå är jag extremt blond
♣ Min första fylla var på ett bröllop inför hela min släkt
♦ Alla kallar mig för Pelle
♣Jag har väldigt lätt för mig att lita på människor
♦ Jag förstår mig inte på allt det här med dragningskraft
♣ När min gamla Nokia gick sönder, köpte jag en till likadan på blocket
♦ Jag har en tendens att alltid prata seriöst och djupt med människor
♣ Jag tycker extremt mycket om mitt hus
♦ Jag har både varit emo och fjortis
♣ Idag har jag gröna byxor
♦ Jag känner mig alltid hemma hos alla
♣ Jag pratar väldigt mycket
♦ Jag tänker mycket på hur jag bemöter människor
♣ Det ligger 25 utskrivna dagböcker i en låda i mitt rum
♦ Jag har jobbat ca. 20 tal i matte under hela ettan
♣ Jag blir aldrig arg på andra
♦ Jag använder nästan aldrig smink
♣ Jag har verkligen jättemycket livsglädje i mig

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0