orginell skolavslutning















Till en början sög denna dag. Det var dåligt väder, jag och Annis missade två bussar och kom 45 minuter försent och det enda vi fick när vi kom till skolan var rektorns extremt tråkiga tal.

När vi kom hem var det också tråkigt, vi var inte alls glada, trots att vi precis fått sommarlov (??!!) Allt var depp och inte alls bra! Men sedan tänkte vi att livet faktiskt är vad man gör det till. Så vi planerade en grym kväll i rummet vid mitt garagre. Först storstädade vi (första bilden) och fjantade oss med fula kläder. Sedan började hon och jag dricka vid fem. Medans fixade vi oss assnygga och hade galet roligt. Tog fina bilder som jag lägger in senare. Runt halv åtta var vi lagom dragna och då dök linda upp. Vi tre åkte och handlade thai och fortsatte dricka och ha galet kul i .... mitt garage. Sedan fixade vi in oss på en fest i Östertälje och drog dit. Träffade massa roliga människor på vägen dit och allt var väldigt lyckat =) och alla tre fick en riktigt bra fylla tillsammans! :) Det är så det ska va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0