sommarlovsstarten


Onsdag - Skolavslutning. Thaimat i gästrummet i garaget med linda och anna. Vi delade på en dunk vin och avslutade kvällen på en fest i Östertälje med mycket nytt folk :) Hade en väldigt bra kväll !

Torsdag - Vaknade hemma hos Lindis. Sedan skyndade jag mig hem för att sedan åka vidare mot huddinge och sitta barnvakt i några timmar åt Leo och Ine :) Frida var med mig och det var hur mysigt som helst. Efter det hade jag träning och sedan gick jag o Frida nattpromenad. Hon sov hos mig också. Vi hade också roligt o allt :)

Fredag - Regnig dag. Pratade telefon och städade hela morgonen, senare kom Anna och Linda hem till mig och vi hyrde skräckfilm, åt godis och snackade. Blev även mycket skratt denna kväll :)

Lördag - Match på dagen och fest med 3orna på kvällen. Träffa massa roliga nya människor och hade en bra kväll!

Söndag - Idag. Jag ska övningsköra och spela match sen får jag se om jag ska till han Micke ikväll också, det beror på orken och lusten! :)

puss jag älskar sommarlov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0