shopalholic?


Jag har sovit gott inatt. Eller vänta, jag har sovit jävligt gott inatt. Snacka om att jag behövde den sömnen som denna natt gav mig, jag låg och log när jag vaknade. Så skönt var det! Jag känner mig bokstavligen som en helt ny människa. Har inte lika ont i kroppen längre och halsen är förvånansvärt bra. Natten gjorde min dag!

Idag har jag varit på stan med Frida, Frida och Cicci. Vi (eller jag) har shoppat på riktigt för första gången på väldigt, väldigt länge! Det har varit väldigt mysigt faktiskt med bra väder och allt.
Jag lägger in bilder på vad jag köpt senare =)

Allt känns så himla bra bara. Vi 4 barndomsvänner på stan en riktig sommarlovsdag. Vi 4 som gått igenom allt man kan tänka sig tillsammans. Vi är en del av varandra. Vi har format varandra från att vi lärde oss hur man räknade plus och minus. Vi har bytit bokmärken, skrikit på varandra, delat kompishjärtan, åkt på långa resor tillsammans, haft långa uppehåll, snackat hur mycket skitsnack som helst om varandra, spelat tjejsnack, dygnat, varit varandras första-handsval men även andra-handsval, hatat och älskat varandra, sovit under samma täcke, köpt likadana skor, haft första fylla tillsammans, hittat oss själva bland varandra, bråkat om skitsaker, lånat varandras kläder, bott i varandras hus, lärt känna varandras familjer, pratat telefon i timmar,  inte pratat på dagar, veckor, månader och till och med år. Vi har varit ifrån varandra, tänkt att vi aldrig mer ska prata. Trott att vi inte kommer ses igen, umgås igen. Men av någon anledning har vi alla fallit tillbaka till varandra. Av någon anledning så faller vi alltid tillbaka i våra egna spår.
Vi har varit med om för mycket, vi har nått alla gränser. Ändå så fortsätter vi vara vänner. Vi 4, på 4 olika håll. Det handlar om 8 olika relationer, men det är vi 4 i grunden. Alla har olika relationer till varandra men ändå så vet vi alla att det är vi 4.

Jag vet inte varför det är så. Men det spelar ingen roll, för huvudsaken är att det känns bra och tryggt.
och det gör det, det gör det verkligen.
Jag älskar er tre.





Kommentarer
Postat av: cessan

<3

2009-06-17 @ 22:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0