see you soon?


Jag har inte sovit bra på två hela nätter och imorse vaknade jag och var tjock i halsen. Dessutom har jag gått runt och haft ont i hela kroppen sen Lördags, av någon anledning...

Det har varit hetsiga dagar nu i det senaste och det är fortfarande hetsigt. Igår var jag på en.. astråkig fest i Södertälje, kände inga o alla som var där kände alla :( Menmen, ibland får man stå ut med sådana också. Det blev lite bättre mot slutet då jag o Annis kom i kontakt med lite shyssta grabbar.
Idag har jag åkt pendel hela dagen. Det suger att Lindis bor i Södertälje, fy! Frida råkade få med sig mitt busskort igår när hon åkte hem så jag blev tvungen att låna Lindas imorse. Klockan halv elva cirkus, åkte jag från södertälje direkt till skolan i skogås, först buss från linda, sedan pendel till älvsjö sedan där en annan pendel till skogås. Där fixade jag det sista med ansökan om specialutformat program, skönt! Sedan åkte jag från skogås med buss till farsta och bytte där ifrån med buss hem till mig. Väl hemma var jag tvungen o möta upp Frida för att hämta mitt busskort och när jag sedan fått det fick jag dra mig iväg till södertälje igen ... Jag åkte direkt från södertälje med pendel till stuvsta sen och tränade. och nu är jag hemma från träningen igen. PHU! Mina krafter är verkligen inte dom bästa ikväll.

Jag hoppas på en skön nattsömn inatt i MIN säng, ENSAM. Utan att FRYSA eller SVETTAS. Eller VAKNA varje timme..
Imorgon väntar en ny hetsig dag. Jag ska in till stan med Frida, Frida och Cicci. Ska köpa nya kläder för alla mina pengar som jag har (A) cirkus 1000 kr. Bättre än att vara pank. Sedan ska jag packa för typ 16 dagar framåt. Någon som vet hur man gör det?
Ann-jeanette kommer imorgon också. På Torsdag blir det begravning och sedan bilresa till Trosa med familjen Zander där midsommar ska firas! :)

Jag har också tusen frågor till Frida om allt o inget. Hoppas hon är redo att besvara dom :O

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0