kloka ord


"Jag tycker om vissa  människor jättemycket, men det behöver inte betyda att de får mig att må bra"
Det där stämmer galet bra! Jag tycker också om massa människor, men dom behöver inte få mig att må bra för det och jag tror det är viktigt att man man umgås med de som får en att må bra, speciellt om man är inne i en dålig period. Men det är svårt att se gränsen emellan människor som får en att må bra och som man bara tycker om asmycket. Hur vet man det? Men om man hittar gränsen och om man kan se det, så borde man verkligen tänka på det och faktiskt prioritera :O

"Ibland saknar jag personer som egentligen inte betyder så mycket"
Det där gör jag med. Alltså jag kan sakna människor som jag aldrig haft en speciell relation till, är inte det konstigt? Att bara sakna någon sådär?
Men jag tycker av någon anledning om onödiga relationer. Dom är sköna att ha. Eller?

nej nu är klockan 02,14 och jag ska nog försöka sova. Imorgon ska jag köpa hem jordgubbar och börja äta det och flingor till frukost. Mums.

Godnatt alla fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0