ett liv


Mordet i Stureby är en tradgedi. Jag tycker det är så hemskt och det berör mig på alla sätt och vis, jag sörjer med hennes familj och de som stod henne närmast och det här borde få folk att tänka lite mer tycker jag, det kan hända vem som helst när som helst, för man vet aldrig när döden inträffar.
Ta inte folk förgivet, snacka inte skit om människor, bete dig snällt mot alla i din omgivning. Tänk vilka skuldkänslor folk som betett sig illa mot henne måste ha, tänk vilka skuldkänslor de som snackat skit om henne eller glömt bort henne och tagit henne förgivet måste ha. Det är så hemskt, så sorgligt. Sånt här borde inte ske.

Jag är lite deppig ikväll. Jag vill ha sommarlov nu och det här mordet är verkligen något jag tänkt på, det är så tragiskt.



RIP therese


Kommentarer
Postat av: emzak

Jag har också tänkt på det rätt mycket. Det som hänt är så obeskrivligt hemskt och jag sänder själv tankar till mina bekanta, till familjen. Till allt.

2009-06-09 @ 00:49:51
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0