yes! I'm over you.


Nej, vet ni exakt vad jag har lust att göra idag?

Jag vill först plugga lite, kanske två timmar. Sen vill jag gå och gymma för att sedan ta ett friskis och svettis pass :) Sen skulle jag vilja gå och handla nötter och exotiska frukter. Och avsluta kvällen helt för själv med det jag inhandlat. Det här är exakt vad jag har lust med! Jag har inte lust att åka in till stan. Jag har inte lust att åka till Silvia ikväll. För det första så är det många många människor som jag inte känner där, mer än hälften. Och för det andra.. det finns ingen punkt två. Men jag känner inte för det bara. Min magkänsla säger att jag inte kommer passa in där >.< Och jag hatar att hamna fel.

Men jag kan inte göra det här. Jag har lovat Silvia att jag ska komma, jag skulle iofs kunna ljuga och säga att jag är sjuk, men jag hatar att ljuga. Sen skulle jag aldrig kunna få tid för mig själv här hemma, eftersom syster är här med hennes familj, som bland annat består av två bråkiga killar på 9 och 6 år. Jag kan alltså inte göra det jag har lust med :(



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Friskis och svettis blir man så glad av :P

2009-01-25 @ 11:43:31
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0