Randigt

Yess, imorn börjar skolan!! yes fan vad kul :D
ush, tänk om det ändå vore så väl..

Nej. Jag vill inte gå till skolan, och idag är det dan före dan. Ångestdagen! Men självklart saknar jag allihopa. Verkligen, jag älskar min klass och det känns lite konstigt att inte träffat dom på några veckor. Eller, inte träffat alla, klart har jag träffat många från klassen under lovet .) Och inte minst snackat med dom!
Kom och tänka på det igår, fan vad jag kommer grina på vår skolavslutning. Jag kommer gråta tills jag inte har några tårar kvar >< Jag skulle grina om avslutningen var idag.
Jag har inte skrivit på ett tag nu och jag tänker inte ursäkta mig! Jag skriver när jag har lust och känner för det.

Det här är mina senaste dagar;

Fredags - Fest (dock skittråkig,,,,)
Lördags - Sovmorgon. Stå i cafeterian från 15-20 med Erica. Skulle på fest men jag kände att jag behövde en hemmakväll .) Mådde inte så bra!
Söndags - Turnering. Skulle på konfafest på kvällen men jag banga >< Blev lite dramatiskt senare på kvällen också. Behöver inte gå in på detaljer. Pratade iaf med Ewe i telefonen och såg "you, me and Dupree" .)
Måndags - Stan med Magdis, Hanna, Vera och Totte. Fika också. Senare hade jag kväll med Totte, vi bubbelbada, såg "the notebook" och hockey .) sov över där också! Myspys.
Tisdag - Ska ha ångest och tröstäta hela dagen >< Ikväll är det final!! 
 
Jag har haft 5 bra dagar helt enkelt!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0