The Notebook


Jag har alltid sagt att jag varit känslig för böcker och filmer .o Men jag tror inte jag är det faktiskt! Jag tror bara det är något jag velat vara för jag tycker det är så himla sött när folk är känsliga för sånt. Jag har nog rätt svårt att bara börja gråta sådär inför folk, eller jag har inte det. Men nånting i mig har det, det är något jag inte kan styra över liksom ><
Men igår grät jag över en film, faktiskt. "The notebook". En av världens bästa filmer insåg jag igår.








"It's not gonna be easy, it's gonna be very hard. But we'e gonna have to work at this every day, but i wanna do that... because I want you. All of you... forever"

Den beskriver verkligen äkta kärlek. På alla sätt och vis och den är verkligen så jävla bra, man får exakt samma känslor som dom i filmen. Den får en (mig iaf) att vilja mera! Att fortsätta kämpa och leva + att jag började gråta till den vilket är ett bevis på att den väckte starka känslor. Så jag vill att alla som inte sett den går och ser den, ni kommer inte att ångra er .)
Jag skulle kunna se den 1000 gånger om!

Kommentarer
Postat av: mli

Jag har hört att den är bra, från många! Men jag har inte sett den än :/

2009-01-06 @ 18:55:39
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0