Söndagar

Det kommer bli en lång natt för min del, men jag är rätt så peppad .) Vet ni? Jag känner mig lite som en ny människa. Jag vet inte varför, jag är bara mycket gladare (inte för att jag har varit särskilt ledsen) Men jag känner att jag tar det lugnt, jag hinner med sånt som jag tycker är viktigt och har för tillfället gott om pengar också!

Så, natten kommer bestå av enormt mycket kaffedrickande, håller på att brygga nu .) Sen ska jag läsa så mycket som 41 sidor ekonomi >< Och om jag inte är allför däckad tänkte jag jobba lite matte också! Ni förstår, jag ska nå ända till trädtopparna .) Sen kommer jag lyssna på Amy Winehouse hela natten, som för övrigt är en grymt bra sångerska, jag blir helt förhäxad av hennes musik.

Well, wish me luck!

   
Idag fikade jag med världens bästa vän .)

Kommentarer
Postat av: totten

haha men gud, what is this ?

2009-01-12 @ 16:26:08
URL: http://blueberrymoon.webblogg.se/
Postat av: Din vän anna :)

Jag brukar också alltid säga att jag ska nå till trädtopparna ! .o

2009-01-15 @ 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0