Pretend that you love me





Det ser ut som att jag blir ensam ikväll, första Fredagen på länge om jag ska vara helt ärlig. Självklart har jag saker jag kan göra om jag vill, men det är inget som jag har någon större lust med. Det är fester överallt och Clara och Ewe ville träffa mig och fika. Egentligen skulle jag träffa Camilla, Frida, Frida och Lisa, vi skulle kunna chilla hos mig. Typ spela lite, göra smoothie osv. Men det är såhär, mamma ska upp och jobba tidigt imorn (första gången på flera månader) Och jag vill inte störa henne ikväll. 5 tjejer i samma hus lär inte bli så tyst..

Det gör ingenting att jag är ensam ikväll. Det gör absolut ingenting :) Kommer antagligen bli mycket kaffe, och mycket blogg.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0