Pälle

Ålder? 16 .)
Uppväxt i..? Stockholm
Skola? Östra Gymnasiet
Inriktning? Sam Beteende

Kär? nope !
Singel? japp
Oskuld? Nej
Vill jag bo någon annanstans? Jag trivs verkligen jättebra här där jag bor, så nej .)
Ser du dig som attraktiv? Smaken är som baken (.
Hur ser jag på alkohol? Man har inget liv om man krökar fre-sön. Men självklart ska men festa!
Droger då? Aldrig i livet!
Röka/Snusa? Feströkning är jag för
Största rädslan är..? Att bli ensam .o

Senaste:
Filmen jag såg? The notebook
Senaste filmen jag köpte? hm.. köper aldrig filmer faktiskt
Låten jag hörde? Moonlight shadow - Mike oldfield
Låten jag laddade ner? Only hope - Mandy Moore
Personen jag pratade telefon med? Anna D .)
Person du tänkte på? Anna N

För/Emot?
Emos? Jag dömer inte människor efter vilken stil dom har
Fjårtisar? Samma. Jag dömer inte .)
Utnyttja någon..? Dum fråga
Självmord? Jag är emot!!
Ungdomar som röker? Man får väl skylla sig själv!
Sex? Om båda är med på det, så, varför inte?
Drink and drive? Don't drink and drive ;)
Förhållanden? Absolut!

Favorit:
Mat? Pannkakor lätt
Låt? Patrick Park - Life is a song, utan tvekan!
Sak att göra? Middag med tjejer från klassen imorn!  
Sport? fotboll
Dryck? vatten
Film? Titanic, 50 first date och The notebook
Serie? The O.C. Helt klart!

Antal (gånger)

Jag varit riktigt, riktigt kär? En gång .)
Gånger mitt hjärta brustit? Två gånger ><
Brustna hjärtan pga. mig? Två tror jag.. ><
Personer jag kysst? Det är väl några stycken
Personer du fortfarande har kontakt med från 1-6an? Frida, Frida, Camilla och Lisa. Sen händer det att jag pratar med Becka, Dea, Madde mm.



    


Kommentarer
Postat av: mi ♥

jo, jag vet. så sjukt äckligt ><

ååhh ryser så fort jag tänker på det o_O

2009-01-08 @ 19:03:42
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: mli

sv: Jo. Det är den :)

2009-01-08 @ 22:19:41
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0