My (bad)luck?


Jag har haft väldigt mkt tur på sistone. Känt flow, mått bra, varit glad. Men fysiskt har jag haft riktigt jävla otur!

Mina skador sen helgen;

Brände mig på plattan, så min handflata är sönderbränd. Jag var packad också, så seg som jag var höll jag kvar handen någon sekund extra. Vilket orsakade värre skador ><

Rakade benen och skar mig som fan. En halv cm brett och långt tjockt skärmärke på höger vad. sjukt ont.

Höger stortå nagel är blå från stämpling, nu håller den på att gå av så jag kan inte gå normalt i skor, gör asaont ><

Skadat vänsterfoten. Är svullen runt om vristen och kan inte böja foten upp och ner, kan vara en väldigt väldigt mild stukning. För jag är svullen på precis samma ställe som jag var när jag stuka foten. Men det gör inte lika ont, fast jag haltar.

Jag tror inte att jag kommer kunna träna så mkt den här veckan! >< Stackars lilla mig.

Men jag är glad och nöjd för det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0