Laddar om

Nu sitter jag här igen, i min säng, med min laptop och lyssnar på Amy Winehouse (Så jävla bra!!), precis som jag gjorde igår. Jag ska snart jag gå och göra mig två goda mackor med ost på och sen en kopp kaffe .) Ikväll ska jag plugga So, för det har jag lovat mig själv och Elisabeth. Men som ni vet, jag skjuter ju upp allt jag kan så det kommer antagligen göras inatt. Men göra det. det ska jag! .)

Jag har kommit på mig själv många gånger nu, av någon anledning prata/tänka mycket på framtidsdrömmar som jag har. Om vad jag vill göra med mitt liv när jag blir äldre, typ efter gymnasiet osv. Jag ska berätta senare om vad jag kommit fram till för nu ska jag gå och göra mig lite kvällskaffe och macka :]

Humör right now:
Sovseg ( ni vet när man precis vaknat ) och ganska chillglad .)


Amy Winehouse - Tears dry on their own




adjö

Kommentarer
Postat av: E

Tackar du, Amy är aldrig fel :-D

2009-01-12 @ 21:12:35
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0