Mamma Mia

Jag älskar min mamma.

Hon är verkligen världens bästa och när inte hon fungerar, fungerar inte jag. Jag hade aldrig tänkt på det innan om jag ska vara helt ärlig, men det är verkligen hemskt när någon i ens familj mår psykiskt dåligt.
Jag har alltid vetat att min mamma har sömnproblem men jag trodde aldrig att det skulle gå såhär långt, jag trodde inte ens att det kunde gå såhär långt. Min mamma är min andra halva och det känns verkligen. Hon ställer alltid upp och hon är väldigt klok ändå om hon verkar ganska dum. Jag kommer ihåg när jag vat liten och skulle sova, så höll hon om mig som om hon höll i ett litet fågelbo. Vi låg liksom sked. Och om jag ska vara helt uppriktig saknar jag det för det var verkligen det bästa jag visste. Och det ligger fortfarande kvar i mig,  värmen, tryggheten och kärleken från hennes kropp. Bara det lilla draget som hon gjorde minns jag fortfarande så tydligt att det skulle kunnat vara igår
Underskatta aldrig din mamma (eller din pappa), dom har ju ändå bidragit till att du är den du är idag.




Kommentarer
Postat av: frida

noooorge :) sötmamma (;

2009-01-02 @ 13:18:59
Postat av: frida

noooorge :) sötmamma (;

2009-01-02 @ 13:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0