James Blunt

Jag älskar James Blunt. Jag tycker att han har en underbar röst! Han har också jättefina texter och är lätt underskattad!!

Han kom ju först ut med sina två hiter "you're beautiful" och "Goodbye my lover". Det var typ dom han blev känd för, och några andra låtar hör man ju aldrig spelas på radion. Och om det inte vore för min käraste syster hade jag aldrig upptäckt att han har andra underbara låtar också, flera skivor faktiskt! Jag vet inte hur hon lyckades, men hon fick för sig att det var James Blunt jag gillade och inte bandet Kent. Så jag fick hans skiva "All the lost souls" och jag blev faktiskt lite paff när jag öppnade presenten. Jag tänkte iaf inte mer på det och skivan hamnade typ längst ner i en låda eller liknande, men sen en dag tog jag upp den när jag städade och det var jävla tur! Skivan var grym och nu älskar jag honom, seriöst, han är bäst! Egentligen är jag en indiepoppare som inte alls borde gilla james Blunt musik men jag kan verkligen inte låta bli av någon anledning. Det komiska är att nu jag lyssnar mer på James Blunt än vad jag lyssnar på kent! Iofs finns det ju andra anledningar till det också men.. Jag får nog allt ta och tacka min syster en gång till!


Här har ni några utav hans bästa låtar iaf, några som ni bara måste lyssna på .)

Annie
Shine on
1973
You're beautiful
High
Goodbye my lover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0