Jag är en upptagen en

oj, vad det händer grejer i mitt liv känns det som! Jag hänger nästan inte med själv, det är också därför jag inte hinner att blogga. Jag tycker verkligen att det är hur kul som hellst att blogga men jag har verkligen inte tid. Ändå känns det som att jag aldrig gör något. uh, det är jobbigt.

Idag har Anna varit hemma hos mig, vi har faktiskt mest pratat. Har vart väldigt kul och givande .) Känns verkligen att man börjar lära känna folk mer nu från gymnasiet, vilket självklart är hur kul som hellst! Jag som verkligen behöver folk som känner mig också. Skolan har vart kul också, mycket att prata om nu efter helgen .)

Jag är dock väldigt osäker på vad jag vill just nu. Jag kan verkligen inte placera mina känslor någonstans vilket är extremt jobbigt, min hjärna vägra samarbeta med mitt hjärta >< Men jag försöker verkligen!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0