jag är en trötter


Nu är mitt liv precis som jag vill att det ska vara. Impulsivt :)

Gårdagen blev inte som jag tänkt mig, inte alls. Den blev roligare! Först var vi 15 tjejer hemma hos Silvia, det va verkligen dötrist. Vi var endast två blondiner, två stycken! Så jag passade verkligen inte in. Påväg hem till Silvia skriver Ewelito till mig och frågar om jag ska med på fest hemma hos Jimmie eller Jonas och eftersom jag inte är någon bangare, så det blev bestämt att jag skulle dit efter middagen hos Silvia. Det var jag, Alleh, Kakan och Zarin som var hemma hos Silvia från klassen och alla skulle med till Jonas utom Kakan, för hon var sjuk :(
Jag blev iaf jättejätte opepp på att åka till Jonas, av alla anledningar man kan tänka sig. så om det inte vore för Kim, Ewe, Jimmie och Fanny så hade jag aldrig åkt dit .)

Först blev vi iaf upphämtade i Farsta strand med bil, sedan åkte vi typ inte hem till Jonas ändå, utan det var någon random kille som hade en annan fest 5 min bort så vi drog dit, till en början .) Sen händer något helt sjukt, när vi kommer in dit (jag fortfarande opepp) så träffar jag Sarah! Det var helt sjukt. Sarahs och min mamma är jättebra vänner och våra familjer brukar umgås ibland. Fast det händer typ en gång varanat år bara. Så jag och Sarah har aldrig fått chansen att lära känna varandra, ändå om vi har jättekul när vi väl umgås. Aja, det var iaf värsta slumpen och det tog lång tid innan jag kopplade allting. Där var det roligt iaf, vi var ganska många från klassen faktiskt. Jag, Alleh, Zarin, Fanny, Christel och Ewe .) och vi var yngst också. Men sen hände något där, så han som bodde där blev tvingad att slänga ut alla, men det var inga problem för oss! Vi drog ju hem till Jonas och fortsatte festa där. Sen ska jag faktiskt inte avslöja mer av den här kvällen, men jag hade jävligt roligt :) Och endast en olycka skedd, jag satte handen på en varm platta och brände hela handflatan, som tur var så var jag ganska dragen då så jag fick inte så ont. Men nu gör det ont som fan ><

Nu är jag helt slut. Jag har sovit kanske 3 timmar inatt och klockan tre har jag match, det känns inte sådär alltför bra ändå. Jag har lust att ligga i min säng hela dagen, ush för match. Jag kommer inte direkt göra bra ifrån mig.
hungrig är jag också.

Nu ska jag sova lite, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0