Idag är det min dag.


Ja, jag tänkte det. Idag tänker jag ta hand om mig själv riktigt ordentligt .) Ge mig själv lite vardagslyx! För det tycker jag att jag förtjänar, eller alla förtjänar nog det. Egentligen ska jag ju träna ikväll, men jag är ju skadad så det får bli lite hemma-träning för min del istället!

Åh jag är så glad idag :) Eller det har gått lite fram och tillbaka, men dagen har varit så himla nice! Dock saknar jag Ewelito som ligger hemma i influensa, stackare!
Jag har iaf haft en lektion, en lektion! Först hade jag håltimme i Svenska så jag fick sovmorgon till 10.05 vilket var behövligt :) Sen hade jag engelskaskrivning, som för övrigt gick åt skogen men det gör inget, jag finslipar det imorn! Efter engelskan gick jag och Anna till matsalen för att äta och senare kom Christel. Sen kom Stoffe och Tomas och satte sig bredvid oss också :) Vi tre skolkade iaf Matten, vi kom på en story som vi skulle dra för L.O (matteläraren) Anna skulle ha fått damp och kastat ketchup på oss, sen skulle vi blivit tvugna att åka hem för att byta kläder. Vi glömde dock att berätta den för honom >< Efter matten hade vi lunch, fast vi hade ju redan ätit lunch så vi sällskapade bara resten. Sen fick vi reda på att vi fick håltimme i pedagogisk ledarskap också, men vi stannade kvar och pratade ändå x( Vi är så nördiga i våran klass.

Alla har vart så glada idag, speciellt Zarin :) Åh, jag blir så glad av glada människor!
Ikväll ska jag iaf åka till Högdalen och handla nötter, exotiska frukter och tidningar. Sen ska jag ta ett bad och mysa hela kvällen. Innan ska jag göra massa situps också :)

Imorgon ska jag och Anna åka in till stan och råplugga hela dagen, vi är sjukt taggade!

Hoppas ni tar hand om er!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mmm... Bilden såg god ut :)

2009-01-27 @ 19:09:50
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0