Helgen

Helgen har varit bra, men stressig och rätt så impulsiv .o

Fredag - Gick i skolan. Åkte skridskor på kungsan med Sofia, Lisa K, Moa, Lussan, Jessica och Anna S, väldigt trevligt .) synd bara att vi inte kunde umgås längre >< Sen sprang jag hem för att fixa mig inför tjejkväll hemma hos Frida där vi blev 11 tjejer (tror jag) Jag blev alldeles lagom lullig och jag anser att kvällen blev lyckad, eftersom jag hade väldigt kul! Tack för en jättefin kväll iaf .)

Lördag - Åt en härlig frukost hemma hos Frida till att börja med, sedan åkte jag in till medis för att träffa Fanny, Poli, Ewe och Anna .) Vi skulle verkligen se på bio, fika och ha det cozy .) Men allt slutade i chillkrök i Tyeresö .o Vi sågs och gick i lite affärer, sen åkte vi först hem till Ewe, hade sjukt kul och gjorde pannkakor. Sedan fixade vi oss fina för att sen åka vidare mot Tyresö. Vi liftade oss faktiskt fram dit, vi ställde oss på sidan av motorvägen och liftade, haha och det funkade .) Där var det typ 10 andra personer, varav 8 var killar. Och ALLA kunde sjunga och spela gitarr, speciellt två stycken. Det lät helt underbart, jag och Anna smälte direkt. Så vi önskade massvis med låtar och dom bara spelade, det bästa var när Adam spelade "du gamla fria nord" med Lars Winnerbäck och Hallelujah med Jeff Buckley och sjöng med. Gosh, jag trodde jag skulle dö. Jaja, till en början var det där bara förfesten .o Jag, Josef, Adam, Ewe och Anna skulle vidare till Hässelby där det var 20-årsfest .) Där var bland annat Jimmie, Martin, Kim och komp. Men jävla taxi sthml som har stora problem kom inte med en taxi förns klockan var 01.30 och då var vi alla skitarga så vi sket i det och skickade tbka taxin, så det slutade med gitarr och sång uppe i Josefs lägenhet ändå .) Vilket var minst lika nice! Vi var iallafall uppe hela natten. Jag somnade kanske 6, och halv 7 var jag tvungen att gå upp eftersom jag och ewe var tvugna att vara på Dalarö vid en viss tid. Där sov vi vidare och sen vakna jag typ 11-12 av att Kim och Ewe petade i mitt ansikte ><

Söndag - Idag är jag helt slut! Har iofs hälsat på farmor och tränat men jag är verkligen d-ö-d. Ska sova runt nio, för imorn är det skola och jag verkligen komma i balans när det gäller sömn.

Jag har haft kul, självklart. Men det har gått lite för fort känner jag. Nästa helg blir betydligt lugnare och det ser jag fram emot .) På Fredagen ska vi fira mamma på restaurang hela familjen. På Lördagen ska jag på tjejmiddag hemma hos Siliva, inge alkohol. Ska bli roligt!


Kommentarer
Postat av: mli

sv: nej, tyvärr, det är inte någon blixt som jag ställt in :)

2009-01-19 @ 22:30:06
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0