Godmorgon världen.

Idag är det en speciell dag. Det är nämligen så att min kära mamma fyller år idag! Så ikväll ska vi ut och äta på fin restaurang .) Vet inte om jag ser fram emot det eller inte, det kan väl bli trevligt .) Grattis lilla mamma iallafall!

Klockan står på 07.21 och det var länge sen jag gick upp med en sådan fart. Grejen var att jag hade bestämt mig för det inatt, att jag inte skulle ligga och dra mig. Jag hade också pekat ut kläder jag skulle ha på mig, så då var det lättare att gå upp .)

Innan mörkret faller
ska jag lämna några varma rader
ska jag vara din starka vän
ska jag visa upp några bättre sidor
och lova dig nånting igen

innan morgonen kommer
ska jag vända alla kappor tillbaka
och lita mer på min kraft
ska jag hämta nånting jag förlorat
en vilja som jag faktiskt haf
t

Lars Winnerbäck - Innan mörkret faller



Jajja. Nu ska jag gå och vara nyttig. Hoppas på en bra dag i skolan. <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis till din mamma! :)

2009-01-23 @ 15:27:26
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: OscarMyrberg

Håkan Hellström är sommar när den är som bäst :D



Pulsen.. USA över huvud taget, antagligen så har jag tittat för mycket på film.. men det bara verkar så jävla grymt! jag ska förhoppningsvis resa i sommar :D



precis, alla vet allt om alla. Men skvaller är ju ganska kul.. :P men inte alltid.. sen öär det typ incest i hela stan :o



2009-01-24 @ 01:31:56
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0