Fredag 9/12-2009 16.41


Idag är det Fredag och nu ikväll kommer Mardröm, Elliot, Poli och fannuuuh hem till mig! (jag vet, smeknamnen är lite konstiga) Vi ska laga middag, äta, spela, snacka och lyssna på Håkan hela kvällen (eftersom vi alla 5 älskar Håkan). Det kommer bli hur kul som hellst. Men först ska vi handla, så nu ska jag iväg och handla!

Hoppas eran fredagkväll blir lika rolig som min. Jag har börjat bli lite av ett fan när det gäller blondinbella så jag är lite ledsen för att jag missar let's dance ikväll, det är lite konstigt att tänka på men för bara för några veckor sen tyckte jag inte alls om henne >< Herregud vad allt förändras .o Men det var nog mina fördomar som spökade!
Imorgon träffar jag Moa på dagen (vi ska fika och jag tar med laptop så vi kan kolla upp språkresor för nästa sommar, ska bli cozy) och på kvällen får vi gäster, om det inte vore för gästerna hade jag gått ut med tjejer från klassen och firat Leah. Och träffat Emilie G som jag också hade planer på >< Men har man gäster så har man! :( På söndag har jag träning och hittar väl på något då också antar jag .) Känns bra med bokningar. Jag får alltid panik om jag inte har saker planerat ><

Jaja, nu ska jag iväg och träffa tjejerna och handla. Puss på er, och heja blondinbella! (:

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0