En sommardröm


Jag skulle pryda min sommarstuga med blåvita små saker och
fokusera på detaljer, som växter.



Mitt barn skulle få det sötaste rummet man kan få


Själv skulle jag ta det finaste rummet. MIn säng skulle vara klädd i ett stort
lapptäcke och jag skulle ha ljusa möbler med små blommor. Snetaket är
ett stort +


Varje söndag skulle jag bjuda hem goda vänner och baka egen tårta .)


MItt kök skulle vara vitt


Jag skulle haft mitt egna växthus där jag planterade allt från örter till grön-
saker


Sen på min tomt skulle jag haft ett litet lusthus som skulle vara i utsikt mot
vattnet, runt om skulle jag ha körsbärsträd


Under ett träd skulle jag ha en hemgjord gunga där jag kunde sitta och tä-
nka över allt mellan himmel och jord


Sen så skulle jag skaffa en söt hund, den skulle få följa med mig överallt.



Jag skulle ha en egen liten kammare, med garderober och en gammaldags
säng, den skulle vara fylld med kuddar i blå-vit nyans.



Och sist men inte minst. Jag älskar burkar och allt jag hade skulle jag för-
vara i fina plåtburkar .)


Kommentarer
Postat av: totte

jag ääälskar allt sånt där.och det där är ju typ dom lådorna som jag har, fast mina är gröna .)

2009-01-10 @ 11:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0