Dagens


Dagens bästa - Jag och Ewe gör stora framsteg när det gäller ***** och ****** (a)

Dagens sämsta - Vädret ! :(

Dagens Tabbe- Det finns ingen sån idag .) Jag och Ewe gjorde bort oss lite.. Tror vi.

Dagens asgarv- Haha. Amanda går upp för trappan och ramlar plötsligt, iställer för att ställa sig upp hukar hon sig och går på huk resten av trappan för att dom nedanför trappan inte ska se att hon ramla. Men det måste ju sett ännu dummare ut om hon ramla och aldrig mer kom upp + att hon tappa skon och blev tvungen att vända mitt i allt. Haha! Jag och Christel låg på golvet och tjöt av skratt i några minuter .)

Dagens personer- Ewelito och Christel

Dagens lunch- Fiskpanetter med potatis, massa grönsaker och god sås .)

Dagens prestation - Mitt och Fannys otroliga engagemang på mattelektionen ...

Dagens dagen - Pappa fyller år!

Dagens höjdpunkt - Kvällen, när träningen är över!

Dagens lektion - Pedagogisk ledarskap. Jag låg i fönstret och chillade hela lektionen! 

Jaja, nu ska jag äta, sedan träna vilket jag verkligen inte har någon lust med! Fan. Men om jag inte gör det får jag ångest så lika bra att göra det >< Men har vekligen ingen lust. FAN KAN JAG INTE VARA SJUK 

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Känns som att det finns skvaller därute till mig :D

2009-01-20 @ 18:49:28
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Anna .)

Om inte du har någon dagens tabbe kan du skänka den till mig .o Vi skulle dramatisera i små grupper på svenskan inför resten av klassen. På väg fram till tavlan (jag var dessutom sist fram, jag är alltid sist ><) så går jag rakt in i en tv .( Hur kan man missa och se att det hänger en tv där, när det dessutom är en sådan där tjock och omodern? .o Det gjorde verkligen sablans ont i alla fall och det värsta var att det ekade något fruktansvärt, så efter den incidenten är inte ens jag övertygad om att det finns någonting överhuvudtaget där inne >< Jag började blöda från huvudet och eftersom jag blev helt snurrig och började skela och gå som om jag hade lite för mycket alkohol i kroppen blev jag hemskickad =) Du får helt enkelt ändra i ditt inlägg !

2009-01-20 @ 21:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0