We belong together

 Okej. Helgen blev väl inte alls som jag tänkt mig, som vanligt .)

Fredagen blev fylld med massa kaffe och bloggande. Det var för en gångs skull jävligt skönt, så det ångrar jag inte. På dagen var jag i högdalen och simmade 40 min med Camilla, en barndomsvän :) Vi pratade om allt mellan himmel och jord och det kändes mer som en fikastund än en simtur :) Eftersom vi pratade så mycket.

På Lördagen skulle jag och Anna ses och plugga, men så blev det verkligen inte! Istället åkte jag hem till henne och vi typ pratade, provade kläder och fixa oss massa :) Sen skulle det bli krogen på kvällen. Men så blev det inte heller, vi flyttade upp det :) Vi åkte iställer hem till Josef och sen hängde vi där jag, Anna, josef och Adam hela kvällen. Jag och Anna var lite smånervösa innan måste jag ju erkänna >< Hela kvällen var jättelyckad! Vi typ snackade, lyssnade när Adam och Josef sjöng och spelade. Spelade TV-spel och tja.. skrattade mycket :) Sov över där också. Vi fick chansen att dra på en stor fest vid flatenbadet och en annan vid brandbergen, men det blev chill hemma hos Josef istället :)

På söndag vaknade vi runt 9, städade. Sen mötte jag Anna (som sovit hos Adam) och vi två gick till Espresso house och åt frukost där i två timmar. Sedan blev det dags för lunch haha (a) Så då åkte vi till kungshallen och dela på en satai kyckling. Sen kom jag hm rint 16.30 :) Egentligen skulle jag fika med Magdis och gå på bio med Linda, Norea, Fia och Eve .o Menmen..

Jag är jättenöjd med helgen. Den har varit impulsiv och rolig .)

Peaceeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0