sportlov


Nu har jag sportlov och det är så jävla skönt. Jag kan inte beskriva känslan jag hade när jag gick ifrån skolan igår, helt fantastisk. Jag och Anna stannade nämligen kvar i skolan och skrev en no-uppsats och en krönika som vi skicka in i sista sekunden. Sedan tagga vi hem till Anna stekpanna (a)

Jag orkar inte berätta så detaljerat om den här kvällen, eller jag vill inte. Men vi skulle i alla fall till Vällingby, men vi hamna i brandbergen och vi sluta i Tyresö hos Josef med Adam och någon Joel. De va skoj ;) Jag hade kul!
Idag känner jag mig risig, så min dag kommer att se ut såhär ungefär:

- Besöka farmor lilla
- Duscha
- Städa hela huset
- Gå lång promenad ensam med Ipod och mysiga kläder
- Festa hos Kakan (tror jag)

Konfamänniskor ville ses klockan 13, men jag känner inte för dom idag.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0