you feel lonely, don't you?


Jag är faktiskt ärlig i den här bloggen. Jag berättar när jag mår bra och varför och när jag mår dåligt och varför.
Jag kollade just igenom min blogg och insåg att jag aldrig klagar över mig själv eller mitt liv och det är inte alls så att jag är en fasad av något slag. Jag skriver inte direkt massor i bloggen som inte stämmer. Jag skriver inte att saker i mitt liv är helt underbart, om jag inte tycker det. Jag skriver inget för att ni ska tro att mitt liv är underbart etc. Grejen är att jag har verkligen mått såhär bra under den här blogg-tiden och om jag tänker efter så har jag inte gråtit på flera månader av att jag mått dåligt. Det är ren sanning.

Men nu mår jag inte särskilt bra. Eller det har blivit lite bättre nu senaste timmen.. Men jag mår faktiskt inte så bra.
Jag känner mig först och främst väldigt förrvirrad när det gäller allting. Det är ingen ordning alls och mitt liv pekar åt alla håll. Jag vet inte ens vart jag har mig själv! Mina relationer med folk är osäkra och ostabila och jag saknar trygghet.

- Jag känner för att ligga sked
Det är det bästa jag vet och jag är helt seriös. Jag känner mig aldrig så trygg som jag gör när jag ligger i sked. Det spelar inte alls någon stor roll vem det är, det kan vara någon random. Men så länge jag ligger sked så känner mig mig fullt tillfreds på alla sätt och vis, det är en helt underbar känsla som jag inte kan beskriva riktigt. Och de människor som känner mig vet att jag älskar att ligga sked eftersom jag alltid ber folk att lägga sig sked med mig.
och nu känner jag för att ligga sked, det är verkligen bara det jag vill. Jag vill kura in mig i någons varma famn, för just nu finns det ingen som kan få mig att känna trygghet genom att bara vara där. Jag behöver närhet, i form av skedliggande.

Någon som bangar?
I feel lonely



Jag tänkte också tacka för en underbar dag i romme alpin med Christel, Linda, Stoffe och Martin. Jag hade verkligen sjukt roligt och det var länge sen jag skrattade så mycket. Jag menar det verkligen. Tycker också det var synd att Markus vakna med feber och inte kunde följa med, jag svär på att det hade blivit roligare med honom med. Sen vill jag tacka Christel för fint sällskap på igår kväll. Och sen becka för en härlig fikastund.

Tack för mig  ♥


Kommentarer
Postat av: cessan

Säg bara till om du vill känna dig mindre ensam nångång, då finns jag här<3

2009-02-26 @ 23:34:39
Postat av: Anonym

Jag finns alltid..

2009-02-27 @ 11:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0