tjusigt


Elevrådet i våran skola har gjort en fin grej för oss på Östra gymnasiet tycker jag. De har sålt rosor hela veckan och det går till så att man köper en ros för 10 kr styck, sedan säger man vem rosen ska gå tll och idag ska elevrådet gå runt och dela ut rosor till alla som blivit tilldelade. Jag undrar om jag får en ros? (a) Jag vet att jag kmr få tre stycken iaf :D Man kan också vara anonym, så tänk om man får en ros anonymt? Spännande. Sen ska det vara mys och fika i caféterian också .) Myspys.
Jag och Alleh ska köpa massa rosor idag. Och vi ska faktiskt köpa rosor till några som är lite ensamma i skolan, anonymt. Förstå vad glada dom kommer bli .)

Nu ska jag snart dra mig till skolan. så puss och kram .)




Kommentarer
Postat av: mli

Fan va bra :D

2009-02-12 @ 11:52:32
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0